Aktualne oferty z lokalnego rynku pracy- ZARZĄDZANIE oraz SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

praca

my_Logo_dodokumentowDzięki nowotomyskiej  agencji pośrednictwa pracy Effecta cyklicznie prezentujemy w Nowinach Lokalnych atrakcyjne oferty pracy, które dostępne są w naszej okolicy. Dziś coś, co może zainteresować także mieszkańców Rakoniewic i okolic.

Effecta jest firmą doradztwa personalnego zarejestrowaną w KRAZ pod nr 8666. Specjalizuje się w rekrutacji pracowników na stanowiska asystujące, specjalistyczne, kierownicze i managerskie. Prowadzi projekty HR i szkoli pracowników oraz kadrę zarządzającą przedsiębiorstw.

Właścicielka firmy Justyna Bajor:

Chcemy Państwa zainteresować ofertami pracy z dziedziny zarządzania oraz obsługi klienta:

Dyrektor Zarządzający (Nowy Tomyśl)

Oferta skierowana jest do osób posiadających wykształcenie wyższe ekonomiczne, min. 5 letnie doświadczenie w bezpośrednim zarządzaniu zespołem, z rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i zarządczymi, w tym umiejętnością tworzenia strategii przedsiębiorstwa, wyznaczania i realizacji celów, zarządzania finansami przedsiębiorstwa. Idealny kandydat lub kandydatka musi także znać bardzo dobrze przynajmniej jeden język obcy: angielski lub niemiecki. Istotna będzie także pracowitość, dyspozycyjność, odpowiedzialność, gotowość do zagranicznych podróży służbowych.

Firma klienta świadczy usługi transportu drogowego w ruchu międzynarodowym i specjalizuje się w przewozach kontraktowych dla operatorów logistycznych oraz spedycji międzynarodowych. Jest zlokalizowana w Nowym Tomyślu i posiada tabor ok. 40 samochodów ciężarowych. Cieszy się zaufaniem klientów i posiada sprawdzony zespół pracowników. Cały czas rozwija swoją działalność.

Szczegółowy opis zadań realizowanych na ww. stanowisku można znaleźć na stronie www.namiarepotrzeb.pl

Kontakt w sprawie oferty: Justyna Bajor, Tel.506-75-85-95.

Specjalista ds. kluczowych klientów (Grodzisk Wlkp i okolice)

Oferta jest skierowana do osób posiadających doświadczenie w sprzedaży, w sektorze B2B, które chcą się dalej rozwijać w handlu oraz zdobywać kolejne poziomy specjalizacji. Ważna na tym stanowisku jest etyka zawodowa, pracowitość, dyspozycyjność, ambicja oraz prawo jazdy kat. B.

Praca na ww. stanowisku zakłada współpracę z obecnymi klientami strategicznymi firmy oraz pozyskiwanie nowych dużych odbiorców na terenie powiatów: nowotomyskiego, grodziskiego, wolsztyńskiego i kościańskiego. Praca będzie miała charakter terenowo- biurowy.

Przedstawiciel handlowy (Grodzisk Wlkp i okolice)

Idealna oferta dla osoby, która z łatwością nawiązuje kontakt z ludźmi, jest dynamiczna w działaniu, posiada prawo jazdy kat. B. Atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i/lub znajomość branży.

Firma klienta istnieje na rynku 10 lat, działa w branży art. biurowych, tzw. biuro- serwis. Cieszy się zaufaniem licznego grona klientów. Codziennie dostarcza towar do wielu znanych firm. Posiada także sieć sprzedaży detalicznej.

Wkrótce rozpoczniemy także projekty: Koordynator Transportu (Nowy Tomyśl) oraz Specjalista ds. obsługi klienta (Grodzisk Wlkp).

Aplikacje można przesyłać na adres:

[email protected]

Zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy nie pobieramy żadnych opłat od kandydatów.

Aktualne oferty pracy można znaleźć na naszej stronie www.namiarepotrzeb.pl oraz na facebooku. Zapraszamy także do naszej siedziby w Nowym Tomyślu, przy Pl. Chopina 12 lok. 105. W każdy poniedziałek od 9-17 prowadzimy dyżur dla kandydatów.

0 0 głosuj
Ocena artykułu

Wybrane dla Ciebie

Opublikował: PGO24

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaz wszystkie komentarze
0
Co o tym myślisz? Prosimy o komentarz.x
()
x